DINSDAG: Op reis naar Kenia. - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van groep 4 - WaarBenJij.nu DINSDAG: Op reis naar Kenia. - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van groep 4 - WaarBenJij.nu

DINSDAG: Op reis naar Kenia.

Door: Thijs en Emma

Blijf op de hoogte en volg groep 4

08 Maart 2016 | Nederland, Schiphol

Dinsdag

ik moes één prik voor ik naar Kenia ging.

Ik ging mijn koffer in pakken.
het pasten allemaal niet.

Morgen ochtend gaan we naar schiphol

we gingen naar binen en het is heel druk.

ik moes door een poort dat ze van mij een foto kunnen maakken .

Groetjes Thijs en Emma


Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

groep 4

Actief sinds 06 Maart 2016
Verslag gelezen: 94
Totaal aantal bezoekers 2478

Voorgaande reizen:

06 Maart 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

08 Maart 2016 - 22 Maart 2016

Op reis met groep 4 naar Kenia.

Landen bezocht: